Wednesday 3 February 2016

Tulis tu penat ?

Assalamualaikum,

Setelah lama menyepi, akhirnya aku kembali..

Dengan semangat yg berkobar-kobar..katanya.. Rasa 'rindu' nak update blog.

Ermmm.. kali ini, cuba nak tanya?

Adakah menulis itu memenatkan ?

Penat ke agak2?

Mungkin ya, dan mungkin tak...bergantung pada persepsi masing-masing kan.

Baru tadi, aku terdetik nak bukak blog kawan-kawan aku, tau apa yg belaku ?

Kebanyakkan mereka dah DELETE blog...dan ada masih bertahan .
Tapi, tak update pun....

-2 tahun lalau,
-4 tahun lalu..

Sedih juga...Ingat nak tahu juga perkembangan mereka sekarang ni, rupanya semakin 'kempis'...

Husnuzon la...mingkin dorang buzy kan, masa tak ade, nak fokus dengan perkara yg lebih penting...
MUNGKINla...

Payah nak ISTIQOMAH, perlu ada kekuatan dalam penulisan ni...
Harap aku tak terhenti seperti mereka.

dan mngkin menulis itu sesuatu itu memang memenatkan ?

Wallua'lam..

Harap saya berterusan dalam menulis !

No comments:

Post a Comment

Kau suke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...