Saturday 2 March 2013

Kawab baik??

Assalamualaikum....

Ini kali 'pertama' aku tulis post selepas perubahan link & name blog aku...rase2..x de orang jumpe la blog ni..sebb aku tak kn bagi tau orang nye...sehinggalah satu 'waktu' nanti..
*harap tak kantoi laa
-satu lagi,, sape dh tau..diam-diam la..jgn bagi tau orang len yee...kalo bagitau gekk..tak nk kawn..:P

Kembali kepada tajuk kt atas.....tu...Kawan Baik....(KB)..bukn KHB yeekk..



Kalo nk caye atau tak..sebenarnye knn...Semua orang aku anggap macm kawn baik ... kecuali 'dia' yg je yg koi rase KAWAN TERBAik dari yg BAIKK>>:D

Dia..??..
Nk tau ke sape..tak yh la...:P
takpe la..terpaksela bagi tau...
ade orang kabo x baik buat roang tertanye-tanye kn...*tertanye-tenyelah sangt gayenye

------------------------
-DIa sentiasa mendampingku, mendekatiku dan juga menghampiriku ....same je koT

-Setiap kali aku membuat baik..Dia semakin 'banyak'..


-aku akan lebih dipandang Allah jikau sentiasa 'bersama' dia..


-Dia akan 'terhapus' dengan mudah jikalau kejahatan ku berterusan..


-Hanya Dia je mampu menolangku menjawb pertanyaan Malaikat Munkar dan Nakir nantii


-Semakin Dia 'banyak'...aku lebih mudah dengan rahmat Allah..memasuki syurga ALLAH..


-Dia tak lain tak bukn ialah bernama...=AMALan

*akusayangsangtktdiasebenarnye*...

*AMALAN SAHAJA YG MAMPU MENOLANG KITA di akhirat kelak...JOM SENTIASA BERAMAL>>!...



Dengan penulisan ni...tak bermakna aku tak ade KB@ BFF kn..

Tapi sebenarnye...aku 'masih' mencari..dan terus mencari orang yg betul-betul ikhlas nk berkawn ngan aku..


BersamBONG....~
BEREHAT SEBENTAR..INGT NII!!


Assalamualaikum..:

sambungannye..bace la nii..Kawan Baik 2

No comments:

Post a Comment

Kau suke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...