Friday 1 March 2013

Tukar sudaa

Alhamdulilah...aku berpeluang menulis post kali ini..walaupun betapa 'buzy'nye sekarang tauu ..Huhu

Akhirnye,,

Tukar juga akhirnye je tajuk & link blog aku ni..harap2 ramai x yg tau dh blog aku nii..aku mmg x suke 'ramai orang' bace blog aku niii..sebb kali ni...aku nk orng dh ingt aku dh 'delete'@ 'unactive'..blog..itu lebih mengembiraanku....^__^

Sebab ape yek??

aku pun tak tau la sebb ape...haha...:P

aku rase dengan care ni aku lebih 'bebas' menulis ape yg aku suke..sebb orang lain tak knl aku sape....huhu....

tu je la...semoga apa yg aku tulis ke copy ke.dpt la manfaatnya....

*aku lebih suke 'berahsia' sekarang...okey!..:)


Sebelum tu..,, koi nk mintak maaf la kt  'member2' yg cari blog koi..*yg "susah-susah" je... ..ade ke?..huhu


Tapi...tahniah kalo dh jumpe tu...mabruk~~..


Assalamualaikum...:)

No comments:

Post a Comment

Kau suke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...