Tuesday 15 December 2015

Satu TAHUN

Bismillahirrahmanirahim..

Assalamualaikkum,
Alhamdulilah, berkesempatan meng'update' blog..


Tanpa ku sedari, sudah SETAHUN aku x update blog.

SPM, biasalah kan- SIBUK SANGAT. sangatke?

Tolong dan pleaselah doakan SPM AKU 11 A+

Insya-Allah, selepas ini akan aku update dengan lebih kerap memandangkan masa cutiku yg terlalu panjang.

1 Tahun bukan satu tempoh yg pendek.

Macam-macam telah berlaku padaku.

1 Tahun bukan tempoh yg singkat,

Macam-macam telah pelajari.

1 Tahun itu cukup mematangkan ku.....(katenya)

Allah hadirkan ujian, mestilah ada hikmahnya.

1 Tahun itu...

-AKU BELAJAR LEBIH TABAH
-AKU BELAJAR LEBIH KUAT
-AKU BELAJAR LEBIH YAKIN 
-AKU BELAJAR LEBIH DEKAT DENGAN-NYA


Itulah...

Kalau nak dikatakan tahun 'penyeksaan', mungkin boleh diterima pakai juga...


Aku sentiasa yakin dengan janji Allah bahawa

"Allah tidak akan membebani kamu jikalau kamu tak mampu.." -Surah al-Baqarah

Ayat tulah jadi penguat semangatku ketika saat lemah dan sangat putus asa..

Aku cuba buat yg terbaik....Tapi tengokklah Rezeki macam mana kan ...

Tawakal je lah...Result SPM...huhu
YAKIN. ALLAH SENTIASA BAGI YG TERBAIK UNTUK HAMBANYA.


Tu je nak share untuk coretan yg pertama untuk tahun ni...:)

Jangan lupa !
Kenangku dalam doamu sahabat.
ada ke yg baca..kesahpulakaku

Ingat ni..




wallahua'lam.~

No comments:

Post a Comment

Kau suke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...